av: AdminPublicerat den: 25 maj 2026 Idag hade vi vårterminens sista akvarellmåleri på Frivilligcentralen Svängrummet. Det är visserligen lite kvar på akvarellen av Varbergs Kallbadshus…Men… nu tar vi Sommarlov ⛱⛱⛱